XVII Trobada Missionera de Joves 2021

12 de abril de 2021. 13:00h.

La trobada té com a tema: "L'Església necessita el teu compromís"

El proper 17 d'abril se celebrarà la XVII Trobada Missionera de Joves 2021 organitzada per les OMP, de forma digital per videoconferència (Zoom).

La Trobada Missionera de Joves és una trobada anual de formació, participació i intercanvi d'experiències missioneres en què participen joves amb inquietuds missioneres i en què posen en comú les seves experiències; així els joves es contagien mútuament de l'esperit missioner.

Aquesta trobada té com a tema: "L'Església necessita el teu compromís" i per això les OMP volen convidar a participar-hi:

· Joves que participen i col·laboren com a voluntaris a les Delegacions Diocesanes de Missions i Direccions Diocesanes d'OMP.

· Joves voluntaris missioners d'institucions i congregacions missioneres.

· Joves que hagin de viure l'experiència del voluntariat missioner durant l'estiu: #VeranoMisión.

· Joves amb inquietuds i esperit missioner, que se senten atrets per la labor dels missioners.

Hi poden participar joves menors de 35 anys. Podeu accedir a la fitxa d'inscripció en format PDF a la secció multimèdia i enviar-la al mail de la Delegació de Missions del Bisbat:

delegaciodemissions@bisbatdemallorca.org