AMB TU CAMINAREM! - Peregrinació Diocesana de Joves

20 de juliol de 2021. 12:00h.

De Deià a Lluc - Del 30 de Juliol a l'1d'Agost

Es tracta d'una peregrinació de tres dies (del divendres 30 de Juliol al diumenge 1 d'Agost) i proposa un recorregut interior semblant al que feren els deixebles d'Emmaús. El grup, les excursions i les diferents activitats seran claus per a crear un ambient en què puguem reconèixer el qui caminarà al nostre costat. Cadascuna de les tres etapes inclourà l'excursió del dia, un moment refrescant i diverses activitats que garantiran una experiència inoblidable. La peregrinació garantirà el compliment de totes les normes de prevenció de la Covid-19. Aquesta experiència va dirigida a adolescents i joves d'entre 15 i 24 anys.

El preu d'aquesta activitat és de 45 € que s'abonaran per transferència bancària al següent CC:
OBISPADO DE MALLORCA -- ES75 0081 5138 6600 0117 2025

IMPORTANT: en el concepte cal que figuri el nom i llinatge de la persona i "Peregrinació Diocesana de Joves" La inscripció serà válida una vegada s'hagi abonat l'import corresponent i enviat el comprovant de l'ingrés al mail: secretariageneral@bisbatdemallorca.org

Els incrits rebran per mail la informació sobre el material necessari i les corresponents autoritzacións

DATA LÍMIT DE LA INSCRIPCIÓ: Ampliada fins dia 25 de juliol de 2021
HI HA PLAÇES LIMITADES.

Per a accedir al formulari d'inscripció cal clicar sobre el següent enllaç:

INSCRIPCIÓ