Peregrinació nocturna de joves: "Sempre amb tu"

12 de juliol de 2021. 18:00h.

Organitzada pel Secretariat de Pastoral Juvenil i Vocacional.

El Secretariat de Pastoral Juvenil i Vocacional va organitzar una peregrinació nocturna al Santuari de Santa Magdalena d'Inca, el passat divendres 9 de juliol. Aquesta activitat es tractava d'una peregrinació adreçada a adolescents (a partir de 1r d'ESO) i joves, tot seguint el relat dels deixebles d'Emmaús.

Uns trenta joves provinents de la parròquia de Llucmajor, de la Unitat Pastoral de la Mare de Déu i del grup de catequesi interparroquial de Petra, es concentraren a les 19 h als peus del Puig.

El bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, també va caminar amb els joves. A l'arribada al Santuari va assenyalar: "Pujant hem fet una reflexió en grups i el tema de fons ha estat aquell caminar que va fer Jesús cap a Emmaús amb dos deixebles i la conversa que van tenir. Ha estat una experiència de compartir que hem fet sobretot per relacionar l'experiència que s'ha tingut en tot aquest temps de malaltia i pandèmia, com ho ha viscut cada un, i com a joves i com l'han viscut amb la seva família, llavors si en tota aquesta situació han trobat Jesús".

Una eucaristia presidida per Mons. Sebastià Taltavull marcà el final d'aquesta jornada.