La Germandat de la Mare de Déu del Rocío de Palma posa en marxa la campanya solidària "125 Hermandades por 125 familias"

15 de juliol de 2021. 10:00h.

En nom de les 125 germandats filials del Rocío de tot Espanya com a símbol de la unió de tots els rocieros del món.

La Germandat de la Mare de Déu del Rocío de Palma presentà recentment la campanya solidària "125 Hermandades por 125 familias". La campanya consisteix en l'entrega de 125 lots d'aliments per a 125 famílies de Palma amb aliments bàsics no peribles.

Cada lot en nom de cadascuna de les Germandats Filials del Rocío y com a símbol de la unitat de totes les Germandats entorn de Nostra Beneïda Mare del Rocío i com a símbol de la solidaritat que les caracteritza a totes, sempre i més que mai en aquests moments de pandèmia.
Volem simbolitzar la unió i solidaritat del món rociero en tot el nostre país.

De quina forma hi pots participar?
Cada germà, amic, grup o institució que vulgui pot unir-s'hi donant un o diversos lots de menjar.
Cada lot té el preu de 10 €.
En la donació podràs triar en nom de quina Germandat el dones del llistat de les 125 filials que existeixen en el món rociero.

Quan es realitza l'entrega i a qui?
La Germandat del Rocío de Palma ha decidit lliurar els 125 lots de les 125 Germandats del Rocío a l'església de la Mercè de Palma, convent que reparteix aliments per a 300 famílies cada mes en el centre de la nostra ciutat.
El lliurament de tots els lots es realitzarà en un acte entorn de la festa de la Mare de Déu de la Mercè, el dia 24 de setembre de 2021. Se n'informarà mitjançant les xarxes socials perquè hi pugui assistir qui vulgui.
A més, a l'arxiu històric de la Germandat i a disposició de tothom restarà un dossier amb tota la campanya: relació de persones, grups o institucions donants, documents gràfics, etc.

Com serà cada lot?
Cada lot durà aliments no peribles i seran tots iguals. Cada lot anirà dins una caixa que durà la imatge del simpecado i el nom de cadascuna de les 125 filials.

Com es pot realitzar la donació?
Per a realitzar la donació, només has d'entregar l'import de tots els lots que vulguis donar. Cada lot costa 10 €. En fer el lliurament, podràs triar en nom de quina Germandat o de quines fas la donació. Si no tens preferència per cap, nosaltres te n'assignarem una de forma aleatòria. L'entrega del teu o dels teus donatius pot ésser a l'oficina de la Germandat del Rocío de Palma, a qualsevol membre de la Junta de Govern, per ingrés bancari al compte de la Germandat (ES15 2038 3270 0860 0026 0162) o bé per Bizum.

Informació
Si desitges informació més detallada, pots obtenir-ne al WhatsApp de la Germandat en el número 601.26.11.60 – (president Sergio David 626.96.81.34), en el correu electrònic (hdadrociomallorca@hotmail.com) o bé a l'oficina.

Període de col·laboració
El període que establim per reunir les donacions és del 17 de juny de 2021 al 12 de setembre de 2021.