Peregrinació Diocesana de Joves

02 de agost de 2021. 17:00h.

Una vintena de joves, procedents de diversos grups i parròquies de la nostra illa, participaren en aquesta peregrinació.

Del 30 de juliol al dia 1 d'agost una vintena de joves, procedents de diversos grups i parròquies de la nostra illa, participaren en la "Peregrinació Diocesana de Joves" organitzada pel Secretariat de Pastoral Juvenil i Vocacional del Bisbat de Mallorca.

En un recorregut per la Serra de Tramuntana, dividit en tres etapes, els joves pelegrins caminaren de Deià fins al Santuari de la Mare de Déu de Lluc, tot seguint les petjades dels deixebles d'Emmaús. D'aquesta manera, els participants pogueren descobrir, enmig dels bells paratges de la Serra, a aquest Jesús que també ha volgut fer-se pelegrí i camina sempre al nostre costat, malgrat que sovint no captem la seva presència.

Arribats al final del pelegrinatge, la celebració de l'Eucaristia als peus de la Mare de Déu de Lluc, va fer possible reconèixer el Senyor en el moment de partir el pa (Lc 24, 30) i posà punt final a uns dies plens de coneixences, descobriments, amistat i fe.