Presentat el llibret commemoratiu del cinquantenari de la Parròquia de Cala Major

01 de agost de 2021. 17:00h.

Francesc A. Mestre investigà i aplegà els fets i esdeveniments mes destacats d'aquests cinquanta anys de vida parroquial.

Aprofitant la celebració de la titular de la parròquia de Santa Brígida de Cala Major de Ciutat, fou presentat el llibret commemoratiu del cinquantenari de la creació de la mateixa.

Des de feia un any, l'estudiant de ciències religioses Francesc A. Mestre, a mes de col·laborar a la parròquia des de fa uns anys, investigà i aplegà els fets i esdeveniments mes destacats d'aquests cinquanta anys de vida parroquial.

L'obra exposa dins els diversos capítols: el context històric, el naixement i desenvolupament de la barriada de Cala Major, els preàmbuls, l'erecció de la parròquia, la construcció del temple i una crònica parroquial aproximada, entre altres annexes.