Festa del Martiri de Sant Joan Baptista a Estellencs

31 de agost de 2021. 10:00h.

Va succeir 29 d'agost.

Diumenge 29 d'agost s'ha celebrat a Estellencs la festa de "Sant Joan degollat" (Martiri de Sant Joan Baptista), titular de la parròquia i patró del poble.

A més de diversos actes culturals i lúdics (enguany limitats per la pandèmia), a les 12 h, al temple parroquial, un bon nombre d'estellenquins i estellenquines han compartit l'Eucaristia honorant sant Joan. Les dimensions reduïdes del temple ha fet que no tots els feligresos poguessin accedir a l'interior de l'església parroquial.

La celebració eucarística ha estat senzilla però molt viscuda i no exempta de solemnitat, amb la participació del cor parroquial.

Ha celebrat l'Eucaristia el rector de la Unitat de Pastoral (Establiments, Esporles, Banyalbufar, Estellencs) i ha assistit com cada any el Sr. Batle i membres de l'Ajuntament.