Nomenaments eclesiàstics

06 de setembre de 2021. 15:00h.

El Bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull Anglada, en data 3 de setembre de 2021 ha signat els següents nomenaments:

· Sra. Catalina Mir Salvà
Membre del Consell Assessor de diaques, laics i laiques, com a Responsable Coordinadora de l'àrea per a la pastoral caritativa i social.

· Mn. Antoni Dols Salas
Ratificació del nomenament de rector de la parròquia de Santa Eulàlia, de Palma.

· Mn. Nadal Bernat Salas
Rector de la parròquia de Santa Creu, de Palma.

· Mn. Ramon Lladó Rotger
Rector solidari moderador de les parròquies de Santa Catalina Thomàs, Sant Francesc de Paula i La Resurrecció, amb especial dedicació a Santa Catalina Thomàs.

· P. Pierre Nolasque Mbyaliyehe, MSSCC
Rector solidari de les parròquies de Sant Francesc de Paula, La Resurrecció i Santa Catalina Thomàs, amb especial dedicació a les parròquies de Sant Francesc de Paula i La Resurrecció.

· Mn. Jaume Ripoll Janer
Vicari parroquial de la parròquia de La Resurrecció, seguint de vicari parroquial a les parròquies de Santa Catalina Thomàs i Sant Francesc de Paula.

· Mn. Ionica Mihai Cozmuta
Vicari parroquial de la parròquia de Santa Catalina Thomàs, seguint com a vicari parroquial a les parròquies de Sant Francesc de Paula i La Resurrecció.

· Mn. Antoni Riutort Fullana
Rector solidari i moderador de les parròquies de Sant Bartomeu, de Montuïri; Sant Pere i Sant Pau, d'Algaida; Sant Joan Baptista, de Sant Joan; Sant Cosme i Sant Damià, de Pina, i Santa Bàrbara, de Vilafranca de Bonany, amb special dedicació a les parròquies de Montuïri, d'Algaida i de Sant Joan.

· Mn. Francesc Xavier Riutort Ortega
Rector solidari de les parròquies de Sant Bartomeu, de Montuïri; Sant Pere i Sant Pau, d'Algaida; Sant Joan Baptista, de Sant Joan; Sant Cosme i Sant Damià, de Pina, i Santa Bàrbara, de Vilafranca de Bonany, amb especial dedicació a les parròquies de Pina ki Vilafranca de Bonany.

· P. Olivier Lotele Mboba, MSSCC
Vicari parroquial de la parròquia de Santa Bàrbara, de Vilafranca, seguint com a vicari parroquial a les parròquies de Montuïri, Algaida, Sant Joan i Pina.

· P. Jules Nikuze, MSSCC
Rector de Nostra Senyora de la Font de Déu i St. Bernat, de la Real i capellà responsable de la Immaculada Concepció, de Son Sardina.

· P. Ángel Ignacio Garrido Santiago, CM
Rector de les parròquies de l'Immaculat Cor de Maria i de La Sagrada Família, de Palma.

· Mons. Josep Adrover Vallbona
Rector de la parròquia de Sant Cristòfol, de Biniali, continuant de rector a les parròquies de Sant Pere de Sencelles i de Santa Maria, de Costitx.

· Mn. Francesc Carmona Bancalero
Rector de la parròquia de Santa Eugènia, de Santa Eugènia Delegat de Pastoral de la Salut. Capellà de l'Hospital Universitari de Son Espases.

· Mn. Baltasar Ramon Morell Fuster
Rector de les parròquies de La Transfiguració del Senyor d'Artà; Sant Pere, de la Colònia de Sant Pere; Nostra Senyora dels Àngels, de Cala Millor; L'Assumpció de la Mare de Déu, de S'Illot, i de l'església de Santa Maria, de Sa Coma.

· Mn. Francesc Vicens Gomila
Vicari parroquial de les parròquies de Santa Maria la Major, de Crist Rei, i de Sant Domingo, d'Inca; de Sant Llorenç, de Selva; de la Immaculada Concepció, de Caimari; de Sant Joan Baptista, de Mancor de la Vall; de la Nativitat de la Verge Maria, de Lloseta; i de Santa Tecla, de Biniamar, continuant en els demés càrrecs.

· Mn. Antonio Wilfredo Díaz Muñoz
Vicari parroquial de les parròquies de Nostra Senyora de la Lactància, de s'Arenal; Santa Maria Assumpta, de Badies; Sant Ferran (Las Maravillas), de Platja de Palma; Nostra Senyora del Carme, des Coll d'en Rabassa; Sant Antoni de la Platja, de Can Pastilla; i Nostra Senyora del Remei, des Molinar.

· Mn. Bartomeu Suau Serra
Capellà de l'Hospital Psiquiàtric de Palma.