Tres monges s'incorporen a la vida parroquial de Lloseta

09 de setembre de 2021. 23:00h.

Pertanyen a la congregació Missioneres del Santíssim Sagrament i Maria Immaculada i col·laboressin en activitats pastorals i caritatives.

Tres monges pertanyents a la congregació Missioneres del Santíssim Sagrament i Maria Immaculada es van incorporar recentment a la parròquia de Lloseta per a col·laborar en temes pastorals i de caritat. Es tracta de les germanes María Amor Goldáraz, M.ª Teresa Delgado i M.ª Yolanda Delgado provinents de diferents parts de la península.

Amb motiu de la festivitat de la Mare de Déu de Lloseta, patrona del municipi, es va donar la benvinguda a les tres religioses en un acte on van participar del bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull, la Superiora General de les Missioneres del Santíssim Sagrament i Maria Immaculada, Marian Macias i la secretària General de la congregació la Germana Cleusa Baptista, a més de veïns i feligresos del municipi.

Les tres religioses, que arriben a Lloseta per a realitzar una experiència pastoral de tres anys en la Unitat Pastoral d'Inca. En aquest temps, participaran i col·laboraran en les diferents activitats parroquials de la unitat pastoral de tota mena, sobretot en la catequesi, en el menjador social i en projectes de caritat.