Nomenaments eclesiàstics

01 de octubre de 2021. 11:00h.

El Bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull Anglada, ha signat els nomenaments següents:

Sra. Celia Teresa Rosselló Jiménez
Secretària de Comunicació.

Sr. Jaume Martorell Adrover
Responsable diocesà de la fase diocesana del Sínode dels Bisbes.

Mn. Obinna Nicodemus Okoye
Rector de Sant Pius X (Palma).

Mn. Marc Capó Mestre
Vicari Parroquial de les parròquies de Nostra Senyora dels Dolors, de Crist Rei i de Sant Pau (Manacor).

P. Miquel Darder Albertí MSSCC
Vicari Parroquial de les parròquies de Nostra Senyora de Lluc, de Verge de Lluc; Crist Rei, del Vivero; de Nostra Senyora del Roser de Son Cladera; de Sant Alonso Rodríguez del Pont d'Inca (Marratxí); i Capellà del Cementiri de Son Valentí de Palma, amb l'assentiment del seu Superior.

P. Jordi Llompart Frontera TOR
Confirmat com a Rector – Encarregat de l'església de Nostra Senyora dels Àngels de la Porciúncula, amb les llicències corresponents, a proposta del seu Superior.

Mn. Josep Jaume Canyellas Payeras
Adscrit a la parroquia de Santa Eulàlia de Palma

Mn. Joan Pons Payeras
Adscrit a les parròquies de Santa Maria de Robines de Binissalem, i La Navivitat de la Mare de Déu de Lloseta