Mons. Taltavull felicita el nou bisbe de la diòcesi d'Eivissa Vicente Ribas Prats pel seu nomenament

13 de octubre de 2021. 13:00h.

El nomenament es va fer públic el dimecres 13 d'octubre. En conèixer la notícia Mons. Sebastià va felicitar el nou bisbe pel seu nomenament

El papa Francesc ha nomenat el sacerdot Vicente Ribas Prats bisbe de Eivissa, seu de la qual era administrador diocesà des de febrer de 2020.

El nomenament es va fer públic el dimecres 13 d'octubre de 2021, a les 12.00 hores, i així ho ha comunicat la Nunciatura Apostòlica a Espanya a la Conferència Episcopal Espanyola.

En conèixer la notícia el bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull va felicitar el nou bisbe pel seu nomenament amb aquestes paraules: "Amb immensa alegria vull felicitar al nou bisbe d'Eivissa i Formentera, l'eivissenc Mons. Vicenç Ribas, pel seu nomenament episcopal. Ho faig en nom de l'Església de Mallorca, preveres, vida consagrada i tot el laicat. Ara mateix acabo de parlar amb ell i felicitar-lo i expressar-li el goig de poder col.laborar junts en bé de les nostres illes i caminar junts, com ens ho està demanant l'Església. Li he dit que compti sobretot amb la nostra pregària i l'amistat de sempre, que ens manté units a Crist i entre nosaltres en estreta fraternitat".