La Congregació d'Agustines Germanes de l'Empar van celebrar el Capítol General

08 de novembre de 2021. 10:00h.

El Bisbe va presidir la missa de l'Esperit Sant

Del 30 d'octubre al 9 de novembre, a la casa d'espiritualitat de Son Fe (Alcúdia), la Congregació d'Agustines Germanes de l'Empar celebrà el Capítol General. El 6 de novembre va tenir lloc la missa de l'Esperit Sant presidida per Mons. Sebastià Taltavull, bisbe de Mallorca, i concelebrada pel P. Luis Alberto Gonzalo Díez, fill de l'Immaculat Cor de Maria (claretià).

Després del cant del Veni Creator, es procedí a l'elecció de superiora general, en què resultà elegida la germana Martina Moncadas Adela, natural de Palma. És professora d'Educació Primària, llicenciada en Teologia Pastoral i mestra en Psicologia Social. Ingressà a la Congregació el 1995 i de 1999 ençà ha format part de diverses comunitats a Hondures. Ha exercit com a mestra de Juniores i des de 2012 vicària regional del Vicariat Sebastià Gili de Centreamèrica. També ha animat diferents organismes a la Diòcesi de San Pedro Sula, Hondures (CONFEREH, Escola de Formació Intercongregacional, Sínodes diocesans, Consell Pastoral Diocesà...); ha col·laborat en diferents projectes: centre de Dia Sebastià Gili Vives, Dispensari Sagrat Cor de Jesús i Escola Bilingüe Santa Mònica; ha estat catedràtica de la Universitat Catòlica d'Hondures en la Llicenciatura de Teologia Pastoral.