Jornada de Formació CONFER

24 de novembre de 2021. 10:00h.

CONFER diocesana va reflexionar sobre el tema Cuidar-se per cuidar-nos. El ponent convidat per a la reflexió fou el P. Pere Ribot TOR.

El dissabte 20 de novembre, la CONFER diocesana va celebrar la segona trobada del curs 2021-2022, amb una jornada de formació a Sant Francesc (Palma). De 10.00 a 13.00 h va reflexionar sobre el tema Cuidar-se per cuidar-nos. El ponent convidat per a la reflexió fou el P. Pere Ribot TOR. Hi participaren 55 religioses i religiosos de diferents congregacions de l'illa. Els darrers temps viscuts, convivint amb la pandèmia del COVID i des de l'experiència dolorosa de la mort i de no haver pogut acompanyar ni cuidar moltes persones estimades perdudes, han fet que el tema despertàs interès en el grup de participants, fent-nos més conscients que la qualitat de la cura que hem de tenir els uns dels altres depèn en gran manera de la capacitat que tenim nosaltres mateixos de cuidar-nos des de totes les dimensions de la persona humana, essent molt conscients de les nostres necessitats, ja que cuidar-nos i cuidar, forma part de l'essència de l'esser humà.