El diumenge 15 de maig, finalitza el termini per a enviar les aportacions a la fase diocesana del Sínode

11 de maig de 2022. 10:00h.

L’Assemblea Sinodal a Mallorca tindrà lloc el dissabte 4 de Juny al Seminari Nou

El Bisbat de Mallorca ha recordat avui a totes les persones interessades en la fase diocesana del sínode (parròquies, grups, col·lectius, comunitats, moviments i/o persones individuals) que aquesta setmana, concretament el dia 15 de maig, finalitza el termini per a enviar les aportacions a la fase diocesana del Sínode.

A partir de totes les aportacions rebudes, fruit del treball dels distints grups que han pregat i reflexionat les preguntes, cada diòcesi ha de elaborar un document de síntesi que es remetrà posteriorment a la Secretaria General del Sínode de la Conferència Episcopal Espanyola per tal que aquesta en faci el document final que es presentarà a l’Assemblea de Madrid el dia 11 de Juny.

A la diòcesi de Mallorca, aquesta Assemblea Sinodal tindrà lloc el dissabte 4 de Juny a les 10:30h al Seminari Nou de Palma. Tothom hi és convidat, però sobretot i de manera molt especial, aquelles persones que han format part dels grups de reflexió i que han treballat les preguntes del Sínode.

Per tot això, i per tal de d’elaborar amb cura l’esmentada síntesi final sense deixar de banda cap aportació, el Bisbat demana la màxima puntualitat a l’hora d’enviar-les. Si és possible, no esperar a esgotar el termini, ja que així es facilitarà el treball. Per altre banda, no es pot assegurar que les aportacions rebudes més enllà del 15 de maig es puguin tenir en compte en la redacció de la síntesi diocesana final, tot i que seran enviades a la CEE, juntament amb totes les altres, assegurant així que totes les veus puguin ser escoltades.

Es recorda que el mail del sínode és: sinode@bisbatdemallorca.org