ELS CRISTIANS DE LA UNITAT DE PASTORAL DE LA MARE DE DÉU CELEBREN JUNTS LA VIGÍLIA PASQUAL

04 de abril de 2016. 18:48h.

És el segon any en què aquesta agrupació de parròquies celebra una única vigília.

Centenars de persones de les 8 parròquies que conformen la Unitat Pastoral de la Mare de Déu s’han reunit a l’església de Santa Maria la Major d’Inca per viure junts la Vigília Pasqual. És el segon any en què aquesta agrupació de parròquies celebra una única vigília per expressar la comunió i unitat d’un sol poble que camina a l’encontre de Jesucrist Ressuscitat. I amb només dos anys d’història ja s’ha convertit en un dels moments més sentits i estimats pels fidels de les 8 parròquies de tota la Setmana Santa. Per facilitar la participació, la Unitat de Pastoral ha oferit un servei d’autobús que ha recorregut els diferents pobles per tal que tothom que ho desitjàs es pogués desplaçar en transport col·lectiu fins a Inca. L’imponent església de Santa Maria la Major s’ha quedat petita per acollir totes les persones que hi han arribat des d’Inca, Lloseta, Selva, Caimari, Mancor i Biniamar.

La Vigília ha estat presidida pel rector de la Unitat de Pastoral, Antoni Vadell, qui ha estat acompanyat per tot l’equip de vicaris i diaca que serveixen l’agrupació de parròquies. Els diversos cors parroquials han unit les seves veus per entonar les cançons que han acompanyat tota la litúrgia. I s’han beneït els 8 ciris pasquals i les 8 gerres d’aigua nova, que s’han distribuït després a cadascuna de les parròquies.

1. 2016-04-05

Enhora bona. Me dona goig es veure que l'Església, desiare dóna un testimoni de unitat, de fe i d'alegria conjunta. Continuem la vivència pasqual.

2. Estic molt contenta (escribo en castellano pues mis lejanos tiempos en las Escuelas de lo spueblos nos enseñaban todos en castellano y......al entrar en las Caputxinas a mis 20 años ya......pero soy mallorquina 100% por circunstancias que muchos debéis conocer desde el año 2007 mi residencia es las caputxinas de Manresa y vivo feliz pero mi corazón enterito está en mi Isla amadísima pro esto las noticias que vienen de mi ROQUETA me encantan. Hasta siempre. Sor Ana Mateu Ferrer Clarisa Capuchina